Örömmel tájékoztatjuk olvasóinkat, hogy a WakeUp Magazin életében új fejezet indul: megkezdődött arculatunk megújítása! Az átalakulás célja, hogy modern, dinamikus megjelenéssel még közvetlenebb és élménygazdagabb kapcsolatot alakíthassunk ki az olvasóinkkal, hiszen a WakeUp Magazin arculatváltás csak az olvasóinkkal lehet teljes.
A WakeUp Magazin számára mindenképpen izgalmas év volt, ugyanis 2024. tavaszán újraalkottuk a szerkesztőséget és működési alapelveinket. A megújult szerkesztőségben ettől a pillanattól fogva már nem újságírók dolgoznak, hanem valódi szakértő szerzők írják anyagainkat, akik szakmájuk kiváló alakjai. Az arculatváltást részben érintően a WakeUp Magazin 2024. őszétől az NMHH (Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság) által CE/25444–2/2024. számon nyilvántartott sajtótermék lett.
WakeUp Magazin arculatváltás elemei
A megújult arculattal egyidőben átalakult és átláthatóbb lett rovatrendszerünk, valamint a “Magazin az élethez!” szlogent “Annyi minden belefér” szlogenre cseréltük. Az arculatváltás során az egyik legmeghatározóbb elemünk továbbra is a nyíl marad, amely eddig is a haladás, az irány és az innováció szimbóluma volt. Mostantól azonban nem különálló ikonként, hanem közvetlenül a szövegbe integrált vizuális elemként találkozhatnak vele az olvasók.
A megújulás részeként minden rovat egyedi színt kapott, ami egyrészt még átláthatóbbá teszi az oldalt, másrészt energikusabb, izgalmasabb vizuális élményt nyújt. Az új arculat része továbbá, hogy a megújult logó mostantól legtöbb esetben igazodni fog a megjelenő rovatszínekhez. Az egységes színvilágot tehát a frissesség és a sokszínűség váltja fel, amely tükrözi magazinunk lendületét és folyamatos fejlődését.
Ünnepi arculatok
A felület átalakítása és megújulása mellett továbbá, a közösségi média platformjaink megjelenése és központi logó is igazodik majd az évszakokhoz, így tartalmaink nemcsak informatívak, de mindig aktuálisak és hangulatukban is inspirálóak lesznek. Ünnepi alkalmakkor pedig logónkat különleges elemekkel gazdagítjuk, hogy még inkább átadhassuk a pillanat örömét.
Úgy véljük, hogy a vizualitásnak különösen nagy szerepe van az online térben, ezért döntöttünk úgy, hogy közösségi média felületeink is igazodjanak az évszakokhoz. Így nemcsak a tartalom, hanem a megjelenés is reflektál majd az adott időszak hangulatára, legyen szó a tavaszi megújulásról, a nyári pezsgésről, az őszi harmóniáról vagy a téli ünnepi varázsról.
Az arculati megújulás részeként kiemelt figyelmet fordítunk a rugalmasságra és az egyediségre. Ünnepi időszakokban például logónk speciális kiegészítésekkel jelenik majd meg, amelyek tükrözik az adott ünnep szellemiségét. Ez nem csupán egy vizuális elem, hanem annak a hitvallásunknak a kifejezése, hogy mindig az adott pillanatot szeretnénk megélni és megosztani.
A WakeUp Magazin arculatváltása nem csupán esztétikai átalakulás – sokkal több annál. Ez az új irány a magazinunk értékeit tükrözi, és egyúttal válasz a digitális világ folyamatos változásaira. Célunk, hogy megőrizve a már megszokott minőséget, frissebb és kreatívabb módon szólítsuk meg Önöket, olvasóinkat.
Az új megjelenés nemcsak modern, hanem funkcionális is. A külön rovatok saját színeinek bevezetése például nemcsak vizuálisan izgalmas, hanem segít abban is, hogy könnyebben eligazodjanak tartalmaink között. Legyen szó életmódról, technológiáról, kultúráról vagy más egyéb témáról, a színek gyorsan és intuitívan vezetik el az olvasókat az érdeklődési körüknek megfelelő cikkekhez. Az energikus megjelenés mögött az a szándék húzódik, hogy a WakeUp Magazin minden egyes megnyitása inspiráló élmény legyen – akár a hétköznapokban, akár ünnepi pillanatokban.
Az új arculat egyik központi eleme a közösség. Fontos számunkra, hogy ne csupán egy platform legyünk, ahol hiteles és független információkhoz juthatsz, hanem egy olyan tér, ahol valódi kapcsolatot teremthetünk. A nyíl, amely mostantól a szöveges tartalmak részévé válik, ezt az összeköttetést is jelképezi. Egyszerre utal irányra, mozgásra és azokra az új lehetőségekre, amelyeket együtt fedezhetünk fel.
A WakeUp Network csapata számára az arculatváltás egy kreatív kaland, amely lehetőséget ad arra, hogy új módon meséljük el történeteinket. Az új megjelenés mellett természetesen a tartalom is megújul: folyamatosan dolgozunk azon, hogy még mélyebb, elemzőbb és inspirálóbb cikkekkel szolgáljunk.
Hisszük, hogy az új arculat nemcsak minket tükröz, hanem olvasóinkat is – azokat az olvasókat, akik nyitottak az új gondolatokra, értékelik a minőséget, és mindig készen állnak arra, hogy valami újat tanuljanak vagy fedezzenek fel, valamint kendőzetlenül vállalják és elmondják a véleményüket.
Köszönjük, hogy részesei vagytok ennek az izgalmas útnak, és reméljük, hogy az új arculattal még több inspiráló pillanatot hozhatunk az életükbe, hiszen a WakeUp Magazin csak veled lehet teljes.
Budapest, 2024. szeptember 26.
Marczinka Mátyás
a WakeUp Magazin
alapító főszerkesztője