Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

WakeUp Magazin arculatváltás

WakeUp Magazin arculatváltás 2025-ben: egyedibb, dinamikusabb és még tartalmasabb

Öröm­mel tájé­koz­tat­juk olva­só­in­kat, hogy a Wake­Up Maga­zin éle­té­ben új feje­zet indul: meg­kez­dő­dött arcu­la­tunk meg­újí­tá­sa! Az átala­ku­lás cél­ja, hogy modern, dina­mi­kus meg­je­le­nés­sel még köz­vet­le­nebb és élmény­gaz­da­gabb kap­cso­la­tot ala­kít­has­sunk ki az olva­só­ink­kal, hiszen a Wake­Up Maga­zin arcu­lat­vál­tás csak az olva­só­ink­kal lehet tel­jes.

A Wake­Up Maga­zin szá­má­ra min­den­kép­pen izgal­mas év volt, ugyan­is 2024. tava­szán újra­al­kot­tuk a szer­kesz­tő­sé­get és műkö­dé­si alap­el­ve­in­ket. A meg­újult szer­kesz­tő­ség­ben ettől a pil­la­nat­tól fog­va már nem újság­írók dol­goz­nak, hanem való­di szak­ér­tő szer­zők írják anya­ga­in­kat, akik szak­má­juk kivá­ló alak­jai. Az arcu­lat­vál­tást rész­ben érin­tő­en a Wake­Up Maga­zin 2024. őszé­től az NMHH (Nem­ze­ti Média és Hír­köz­lé­si Ható­ság) által CE/25444–2/2024. szá­mon nyil­ván­tar­tott saj­tó­ter­mék lett.

WakeUp Magazin arculatváltás elemei

A meg­újult arcu­lat­tal egy­idő­ben átala­kult és átlát­ha­tóbb lett rovat­rend­sze­rünk, vala­mint a “Maga­zin az élet­hez!” szlo­gent “Annyi min­den bele­fér” szlo­gen­re cse­rél­tük. Az arcu­lat­vál­tás során az egyik leg­meg­ha­tá­ro­zóbb ele­münk tovább­ra is a nyíl marad, amely eddig is a hala­dás, az irány és az inno­vá­ció szim­bó­lu­ma volt. Mos­tan­tól azon­ban nem külön­ál­ló ikon­ként, hanem köz­vet­le­nül a szö­veg­be integ­rált vizu­á­lis elem­ként talál­koz­hat­nak vele az olva­sók.

A meg­úju­lás része­ként min­den rovat egye­di színt kapott, ami egy­részt még átlát­ha­tób­bá teszi az oldalt, más­részt ener­gi­ku­sabb, izgal­ma­sabb vizu­á­lis élményt nyújt. Az új arcu­lat része továb­bá, hogy a meg­újult logó mos­tan­tól leg­több eset­ben iga­zod­ni fog a meg­je­le­nő rovat­szí­nek­hez. Az egy­sé­ges szín­vi­lá­got tehát a fris­ses­ség és a sok­szí­nű­ség vált­ja fel, amely tük­rö­zi maga­zi­nunk len­dü­le­tét és folya­ma­tos fej­lő­dé­sét.

Ünnepi arculatok

A felü­let átala­kí­tá­sa és meg­úju­lá­sa mel­lett továb­bá, a közös­sé­gi média plat­form­ja­ink meg­je­le­né­se és köz­pon­ti logó is iga­zo­dik majd az évsza­kok­hoz, így tar­tal­ma­ink nem­csak infor­ma­tí­vak, de min­dig aktu­á­li­sak és han­gu­la­tuk­ban is ins­pi­rá­ló­ak lesz­nek. Ünne­pi alkal­mak­kor pedig logón­kat külön­le­ges ele­mek­kel gaz­da­gít­juk, hogy még inkább átad­has­suk a pil­la­nat örö­mét.

Úgy vél­jük, hogy a vizu­a­li­tás­nak külö­nö­sen nagy sze­re­pe van az online tér­ben, ezért dön­töt­tünk úgy, hogy közös­sé­gi média felü­le­te­ink is iga­zod­ja­nak az évsza­kok­hoz. Így nem­csak a tar­ta­lom, hanem a meg­je­le­nés is ref­lek­tál majd az adott idő­szak han­gu­la­tá­ra, legyen szó a tava­szi meg­úju­lás­ról, a nyá­ri pezs­gés­ről, az őszi har­mó­ni­á­ról vagy a téli ünne­pi varázs­ról.

Az arcu­la­ti meg­úju­lás része­ként kiemelt figyel­met for­dí­tunk a rugal­mas­ság­ra és az egye­di­ség­re. Ünne­pi idő­sza­kok­ban pél­dá­ul logónk spe­ci­á­lis kiegé­szí­té­sek­kel jele­nik majd meg, ame­lyek tük­rö­zik az adott ünnep szel­le­mi­sé­gét. Ez nem csu­pán egy vizu­á­lis elem, hanem annak a hit­val­lá­sunk­nak a kife­je­zé­se, hogy min­dig az adott pil­la­na­tot sze­ret­nénk meg­él­ni és meg­osz­ta­ni.

A Wake­Up Maga­zin arcu­lat­vál­tá­sa nem csu­pán esz­té­ti­kai átala­ku­lás – sok­kal több annál. Ez az új irány a maga­zi­nunk érté­ke­it tük­rö­zi, és egy­út­tal válasz a digi­tá­lis világ folya­ma­tos vál­to­zá­sa­i­ra. Célunk, hogy meg­őriz­ve a már meg­szo­kott minő­sé­get, fris­sebb és kre­a­tí­vabb módon szó­lít­suk meg Önö­ket, olva­só­in­kat.

Az új meg­je­le­nés nem­csak modern, hanem funk­ci­o­ná­lis is. A külön rova­tok saját szí­ne­i­nek beve­ze­té­se pél­dá­ul nem­csak vizu­á­li­san izgal­mas, hanem segít abban is, hogy könnyeb­ben eliga­zod­ja­nak tar­tal­ma­ink között. Legyen szó élet­mód­ról, tech­no­ló­gi­á­ról, kul­tú­rá­ról vagy más egyéb témá­ról, a szí­nek gyor­san és intu­i­tí­van veze­tik el az olva­só­kat az érdek­lő­dé­si körük­nek meg­fe­le­lő cik­kek­hez. Az ener­gi­kus meg­je­le­nés mögött az a szán­dék húzó­dik, hogy a Wake­Up Maga­zin min­den egyes meg­nyi­tá­sa ins­pi­rá­ló élmény legyen – akár a hét­köz­na­pok­ban, akár ünne­pi pil­la­na­tok­ban.

Az új arcu­lat egyik köz­pon­ti ele­me a közös­ség. Fon­tos szá­munk­ra, hogy ne csu­pán egy plat­form legyünk, ahol hite­les és füg­get­len infor­má­ci­ók­hoz jut­hatsz, hanem egy olyan tér, ahol való­di kap­cso­la­tot teremt­he­tünk. A nyíl, amely mos­tan­tól a szö­ve­ges tar­tal­mak részé­vé válik, ezt az össze­köt­te­tést is jel­ké­pe­zi. Egy­szer­re utal irány­ra, moz­gás­ra és azok­ra az új lehe­tő­sé­gek­re, ame­lye­ket együtt fedez­he­tünk fel.


A Wake­Up Net­work csa­pa­ta szá­má­ra az arcu­lat­vál­tás egy kre­a­tív kaland, amely lehe­tő­sé­get ad arra, hogy új módon mesél­jük el tör­té­ne­te­in­ket. Az új meg­je­le­nés mel­lett ter­mé­sze­te­sen a tar­ta­lom is meg­újul: folya­ma­to­san dol­go­zunk azon, hogy még mélyebb, elem­zőbb és ins­pi­rá­lóbb cik­kek­kel szol­gál­junk.

Hisszük, hogy az új arcu­lat nem­csak min­ket tük­röz, hanem olva­só­in­kat is – azo­kat az olva­só­kat, akik nyi­tot­tak az új gon­do­la­tok­ra, érté­ke­lik a minő­sé­get, és min­dig készen áll­nak arra, hogy vala­mi újat tanul­ja­nak vagy fedez­ze­nek fel, vala­mint ken­dő­zet­le­nül vál­lal­ják és elmond­ják a véle­mé­nyü­ket.

Köszön­jük, hogy része­sei vagy­tok ennek az izgal­mas útnak, és remél­jük, hogy az új arcu­lat­tal még több ins­pi­rá­ló pil­la­na­tot hoz­ha­tunk az éle­tük­be, hiszen a Wake­Up Maga­zin csak veled lehet tel­jes.

Buda­pest, 2024. szep­tem­ber 26.

Mar­czin­ka Mátyás
a Wake­Up Maga­zin
ala­pí­tó főszer­kesz­tő­je

Ha tetszett, akkor oszd meg másokkal is

WakeUp Magazin friss cikkek