Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

Arculattervezés

Az egységes megjelenés út az ügyfelek bizalmának elnyeréséhez. Hiszünk benne, hogy egy arculat akkor szép, ha annak minden eleme harmóniában van egymással. Legyen szó egy logóval ellátott levélpapírról, vagy a közösségi média oldalak elrendezéséről.

arculattervezés

Miért éri meg saját arculatot kialakítani?

A jó arculat az, amikor az ügyfél vagy a vásárló meglát egy formai elemet, akkor rögtön felismeri a mögötte álló vállalkozást. Az ügyfelekben az egységes arculati stílus növeli a bizalmat, hiszen profi megjelenést kölcsönöz a vállalkozásnak. A PR és marketingügynökségi csapatunk elkészíti a vállalkozásod arculati kézikönyvét, amely tartalmazza az elkészített vállalkozáshoz tartozó színkódokat, formai és grafikai elemeket is. 

Alapszabály, hogy az arculati elemeknek mindig összhangban kell lenni és lehetőség szerint minden vállalkozáshoz kapcsolható anyagon szerepeltetni kell azokat. Csapatunk minden esetben ügyel a harmóniára, a letisztultságra, a tartalom és megjelenés összhangjára, legyen szó logótervezésről, levélpapírról, bélyegzőről, közösségi média posztokról,  hirdetési bannerekről, csomagolásról vagy egyéb vizuális arculatról. 

Ismerd meg referenciáinkat

Ismerd meg korábbi munkáinkat és ügyfeleink véleményét!

Válassz egy szolgáltatást és szabd személyre!

Vállalkozásod számára szabhatod szolgáltatásainkat és rendszerünk annak megfelelően készít neked egy árat. Ügyfélfiókoddal könnyedén meg is rendelheted, szüneteltetheted vagy lemondhatod azokat! A teljes hatékonyság elérése érdekében javasoljuk, hogy ismerd meg további PR és marketing szolgáltatásainkat is.

Kis és nagyarculat tervezés a logótól, a bélyegzőn és levélpapírokon át, egészen a honlapok arculatáig megtervezzük kinézeted.

Beállítjuk hírlevél marketinged alapjait, majd három különféle tervet készítünk neked, amelyeket bármikor könnyedén módosíthatsz.

Sablonokat tervezünk neked, amelyeket könnyedén személyre szabhatsz és posztolhatsz ügyfeleidnek a közösségi médiában.

Betűtípusok kiválasztása valamint annak egységes formai és színbeli tervezése és térbeli elhelyezése, háttér nélküli véglegesítése.

Vizuális elemek kialakítása, logó és márkaelemek integrálása a termékre, valamint harmonizáló színpaletta létrehozása.

Különféle BTL és egyéb reprezentációs termékek, naptárak, bögrék, pólók, pulóverek, tervezése és üzleti partnerünk általi kivitelezése.

Nem tudod, hogy milyen szolgáltatásra van szükséged?

Semmi gond! Megrendelés előtt lehetőséged van díjmentesen online videó konzultációra időpontot foglalni hozzánk, ahol elmondhatod, hogy mik az elképzeléseid, mit szeretnél elérni. Ez alapján kollégáink segítségedre lehetnek abban, hogy a megfelelő szolgáltatásokat állítsátok össze.

Kerekasztal-beszélgetés

Ismerj meg hozzád hasonló vállalkozókat és kapcsolódj a havi kerekasztal-beszélgetéseinkhez online!

tartalommarketing - PR és marketing

Díjmentes szakmai közösségek

Lépj be valamelyik DÍJMENTES Facebook közösségünkbe és fedezd fel közösségeink erejét!

Gyakran Ismételt Kérdések

Hiszünk benne, hogy nincsenek buta kérdések. Kezdő vállalkozóként mi is tele voltunk kérdésekkel és még emlékszünk milyen jó érzés volt, amikor valaki azokra kielégítő választ adott számunkra. Senki nem várja el tőled, hogy egy olyan területhez érts, amely nem tartozik közvetlenül a szakmádhoz, így összegyűjtöttünk pár kérdést, amelyek érdekesek lehetnek számodra egy honlap vagy webshop megrendelése előtt. 

Az arculattervezés segít megkülönböztetni a vállalkozást a versenytársaktól, erősíti a márkaazonosságot, növeli a felismerhetőséget és segít kialakítani a pozitív vállalati imázst. Mindez hozzájárul ahhoz, hogy vállalkozásunk időtálló és értékes legyen. 

Az arculat elemeket tartalmazhatnak, például logó, színpaletta, betűtípusok, grafikai elemek, szimbólumok, fotó stílusok, elrendezési irányelvek és vizuális koncepciók. Egy arculat részét szinte bármi képezheti, ami vizuális, hang vagy képi megjelenésben azonos elemekből áll.

Az arculat célzottan a célcsoport preferenciáihoz és érdeklődéséhez igazítva, hatékonyan és könnyedén megjegyezhető és felismerhető lesz, amely megragadja a figyelmüket és szívesebben térnek vissza a vállalkozáshoz. 

Az arculattervezés folyamata általában a brief készítésből, kutatásból, koncepciók kidolgozásából, tervezésből és végül a végső arculati elemek kialakításából áll. Az arculattervezés időigényes folyamat, amely több hétig vagy akár hónapokig is eltarthat. Az arculattervezési folyamat hossza függ a vállalkozás vagy márkanév méretétől, a tervezési igényektől. 

Az arculattervezés ára változó, és függ a vállalkozás vagy márkanév méretétől, az igényektől. tényezőtől függ, például a vállalkozás típusától, a piactól, a márkaépítési stratégiától és az arculat hatékonyságától. Általában az arculattervezés hosszú távú befektetésnek tekinthető, amely hozzájárulhat a vállalkozás vagy márkanév hosszú távú sikeréhez és növekedéséhez.