Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

Tartalommarketing

Okos megoldásokat kínálunk a közösségi média platformokon való megjelenésekre, valamint hirdetésekre egyaránt. A tartalommarketing az alapoktól segítünk kiválasztani azokat a platformokat, amelyek egyenesen felvevőpiacodat célozzák, majd elindítjuk a kommunikációt leendő ügyfeleiddel.

Mit jelent a közösségi média marketing?

A vállalkozásoknak ma már nélkülözhetetlen a közösségi média aktív használata. Ez nem csak egy modern üzleti megközelítés, hanem egy eszköz az ügyfelekkel történő mélyebb kapcsolatok kiépítéséhez és könnyedebb kommunikációhoz. Az online jelenlét lehetővé teszi, hogy vállalkozások emberibb formában mutatkozzanak be, ami erősítheti a brandet és növelheti az ismertséget. A közösségi média párbeszédet teremt az ügyfelekkel, a gyors visszajelzést és reakciót lehetővé téve. 

Éppen ezért fontos minden vállalkozó számára, hogy online csatornáin közösségét szórakoztassa és figyelmét fenntartsa. Így a vállalkozások nemcsak termékeket kínálnak, hanem részei lehetnek egy valódi online közösségnek, ami megalapozza az ügyfelek bizalmát és hűségét. Az értékesítés és forgalomnöveléshez ma már nem elegendő az organikus elérésre támaszkodni, így hirdetéskezelési szolgáltatásunkat is együtt ajánljuk.

Válassz egy platformot és szabd személyre!

Vállalkozásod számára szabhatod szolgáltatásainkat és rendszerünk annak megfelelően készít neked egy árat. Ügyfélfiókoddal könnyedén meg is rendelheted, szüneteltetheted vagy lemondhatod azokat! A teljes hatékonyság elérése érdekében javasoljuk nézz szét hirdetéskezelési szolgáltatásaink között is!

Mi tudjuk, hogy mi a menő instagram feed titka! Az Instagram a legnagyobb életkori leosztásban működő platform amit a 13 éves kortól egészen 55 éves korig aktívan használnak szórakozásra.

A Facebook nem ment még ki a divatból! Hazánkban  a 18 és 65 éves kor közötti közösség még aktívan használja információ megosztásra és hírek megismerésére is.

A LinkedIn továbbra is népszerű platform a vállalkozók és az üzleti élet egyéb résztvevői körében. A LinkedIn felhasználói nagyrészt 25 és 44 éves kor között vannak. 

A Pinterest még mindig remek ihletforrásként szolgál nagyon sokak számára és felhasználói bázisuk napról, napra növekszik. A felhasználók medián életkora 40 év körül van.

Napjaink leggyorsabban fejlődő és egyik legnépszerűbb rövid videómegosztó portálja a TikTok, amit nagyrészt a 16-24 év közötti felhasználók használnak kikapcsolódásra.

Az X (Twitter) továbbra is remek felület, ha nemzetközi piacra lépnél. A leggyakoribb 25 és 49 év közötti felhasználói szerteágazó érdeklődési körrel rendelkeznek.

YouTube tartalommarketing

Bemutatkozó videókkal, gyakori Shorts videókkal vagy videós hirdetéssekkel felkeltheted és megtarthatod ügyfeleid figyelmét. A felhasználók 13-55 év közöttiek.