Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

Ez a szolgáltatás hamarosan átalakul!

A közös­sé­gi média felü­le­tek tar­ta­lom­mar­ke­ting ezen pia­ca tel­je­sen átala­ku­ló­ban van­nak. Az orga­ni­kus eléré­se­ket a plat­for­mo­kat üze­mel­te­tők drasz­ti­ku­san csök­ken­tet­ték. Ahhoz, hogy min­den szol­gál­ta­tá­sunk piac­ké­pes marad­has­son folya­ma­to­san fris­sít­jük szol­gál­ta­tá­sa­ink körét. Jelen­leg ezt a szol­gál­ta­tá­sun­kat nem tudod meg­ren­del­ni. A meg­újult szol­gál­ta­tá­sa­in­kat 2024. decem­ber 2. nap­já­tól érhe­ti­tek el ezen az olda­lon! Köszön­jük a meg­ér­tést és türel­met. Ha kér­dé­sed van keress min­ket az info@wakeupnetwork.hu címen.

Tartalommarketing

Okos meg­ol­dá­so­kat kíná­lunk a közös­sé­gi média plat­for­mo­kon való meg­je­le­né­sek­re, vala­mint hir­de­té­sek­re egy­aránt. A tar­ta­lom­mar­ke­ting az ala­pok­tól segí­tünk kivá­lasz­ta­ni azo­kat a plat­for­mo­kat, ame­lyek egye­ne­sen fel­ve­vő­pi­a­co­dat céloz­zák, majd elin­dít­juk a kom­mu­ni­ká­ci­ót leen­dő ügy­fe­le­id­del.

Mit is jelent a közösségi média marketing?

A vál­lal­ko­zá­sok­nak ma már nél­kü­löz­he­tet­len a közös­sé­gi média aktív hasz­ná­la­ta. Ez nem csak egy modern üzle­ti meg­kö­ze­lí­tés, hanem egy esz­köz az ügy­fe­lek­kel tör­té­nő mélyebb kap­cso­la­tok kiépí­té­sé­hez és könnye­debb kom­mu­ni­ká­ci­ó­hoz. Az online jelen­lét lehe­tő­vé teszi, hogy vál­lal­ko­zá­sok embe­ribb for­má­ban mutat­koz­za­nak be, ami erő­sít­he­ti a bran­det és növel­he­ti az ismert­sé­get. A közös­sé­gi média pár­be­szé­det teremt az ügy­fe­lek­kel, a gyors vissza­jel­zést és reak­ci­ót lehe­tő­vé téve. 

Éppen ezért fon­tos min­den vál­lal­ko­zó szá­má­ra, hogy online csa­tor­ná­in közös­sé­gét szó­ra­koz­tas­sa és figyel­mét fenn­tart­sa. Így a vál­lal­ko­zá­sok nem­csak ter­mé­ke­ket kínál­nak, hanem részei lehet­nek egy való­di online közös­ség­nek, ami meg­ala­poz­za az ügy­fe­lek bizal­mát és hűsé­gét. Az érté­ke­sí­tés és for­ga­lom­nö­ve­lés­hez ma már nem ele­gen­dő az orga­ni­kus elérés­re támasz­kod­ni, így hir­de­tés­ke­ze­lé­si szol­gál­ta­tá­sun­kat is együtt ajánl­juk.

Nem tudod, hogy milyen szolgáltatásra van szükséged?

Sem­mi gond! Meg­ren­de­lés előtt lehe­tő­sé­ged van díj­men­te­sen online videó kon­zul­tá­ci­ó­ra idő­pon­tot fog­lal­ni hoz­zánk, ahol elmond­ha­tod, hogy mik az elkép­ze­lé­se­id, mit sze­ret­nél elér­ni. Ez alap­ján kol­lé­gá­ink segít­sé­ged­re lehet­nek abban, hogy a meg­fe­le­lő szol­gál­ta­tá­so­kat állít­sá­tok össze.

Válassz egy platformot és szabd személyre!

Vál­lal­ko­zá­sod szá­má­ra szab­ha­tod szol­gál­ta­tá­sa­in­kat és rend­sze­rünk annak meg­fe­le­lő­en készít neked egy árat. Ügy­fél­fi­ó­kod­dal könnye­dén meg is ren­del­he­ted, szü­ne­tel­tet­he­ted vagy lemond­ha­tod azo­kat! A tel­jes haté­kony­ság eléré­se érde­ké­ben java­sol­juk nézz szét hir­de­tés­ke­ze­lé­si szol­gál­ta­tá­sa­ink között is!

Mi tud­juk, hogy mi a menő ins­ta­gram feed tit­ka! Az Ins­ta­gram a leg­na­gyobb élet­ko­ri leosz­tás­ban műkö­dő plat­form amit a 13 éves kor­tól egé­szen 55 éves korig aktí­van hasz­nál­nak szó­ra­ko­zás­ra.

A Face­book nem ment még ki a divat­ból! Hazánk­ban  a 18 és 65 éves kor közöt­ti közös­ség még aktí­van hasz­nál­ja infor­má­ció meg­osz­tás­ra és hírek meg­is­me­ré­sé­re is.

A Lin­ke­dIn tovább­ra is nép­sze­rű plat­form a vál­lal­ko­zók és az üzle­ti élet egyéb részt­ve­vői köré­ben. A Lin­ke­dIn fel­hasz­ná­lói nagy­részt 25 és 44 éves kor között van­nak. 

A Pin­te­rest még min­dig remek ihlet­for­rás­ként szol­gál nagyon sokak szá­má­ra és fel­hasz­ná­lói bázi­suk nap­ról, nap­ra növek­szik. A fel­hasz­ná­lók medi­án élet­ko­ra 40 év körül van.

Nap­ja­ink leg­gyor­sab­ban fej­lő­dő és egyik leg­nép­sze­rűbb rövid vide­ó­meg­osz­tó por­tál­ja a Tik­Tok, amit nagy­részt a 16–24 év közöt­ti fel­hasz­ná­lók hasz­nál­nak kikap­cso­ló­dás­ra.

Az X (Twit­ter) tovább­ra is remek felü­let, ha nem­zet­kö­zi piac­ra lép­nél. A leg­gya­ko­ribb 25 és 49 év közöt­ti fel­hasz­ná­lói szer­te­ága­zó érdek­lő­dé­si kör­rel ren­del­kez­nek.

YouTube tartalommarketing

Bemu­tat­ko­zó vide­ók­kal, gya­ko­ri Shorts vide­ók­kal vagy vide­ós hir­de­tés­sek­kel fel­kelt­he­ted és meg­tart­ha­tod ügy­fe­le­id figyel­mét. A fel­hasz­ná­lók 13–55 év közöt­ti­ek.

Kapcsolódó szolgáltatások

Ismerd meg továb­bi szol­gál­ta­tá­sa­in­kat és intézd ügye­i­det online!