Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

Hol találom meg és hol változtathatom meg a jelszavamat?

Ha már lét­re­hoz­tad a My Wake­Up ügy­fél­fi­ó­ko­dat és beje­lent­kez­tél, akkor a ide kat­tint­va a meg­je­le­nő menü­sor­ból válaszd ki a “Fiók­ada­tok” lehe­tő­sé­get és keresd meg a jel­szó­mó­do­sí­tás opci­ót, majd kat­tints az űrlap alatt meg­je­le­nő “Ada­tok men­té­se” vagy vala­mi hason­ló fel­ira­tú gomb­ra.

Elfelejtett jelszó?

Ha elfe­lej­tet­ted a jel­sza­va­dat, akkor a My Wake­Up olda­lon a beje­lent­ke­zés opció alatt kat­tints az “Elfe­lej­tett jel­szó” opci­ó­ra vagy kat­tints ide az ada­tok meg­adá­sá­hoz. Add meg az email címed vagy a fel­hasz­ná­ló­ne­ve­det és a rend­szer vissza­iga­zo­ló leve­let küld a fió­kod­hoz tar­to­zó, regiszt­rált email cím­re.

Automatikusan létrehozott jelszó

Ha első alka­lom­mal ren­de­lés során alatt hoz­tad lét­re a My Wake­Up fió­ko­dat, abban az eset­ben elő­for­dul­hat, hogy a rend­szer auto­ma­ti­ku­san gene­rált fel­hasz­ná­ló­ne­vet és jel­szót. Ezt a jel­szót a rend­szer auto­ma­ti­ku­san, azon­na­li email­ben meg­kül­di a ren­de­lés ide­je alatt meg­adott email cím­re. Az auto­ma­ti­kus jel­sza­va­kat a fen­ti módon java­solt első beje­lent­ke­zés­nél meg­vál­toz­tat­ni!

Maradt még kérdésed?

Keresd fel ügyfélszolgálati kollégáinkat, akik a lehető leghamarabb a legjobb tudásuk szerint válaszolják meg a kérdéseidet.

Online ügyintézés a WakeUp-nál!

Intézd vállalkozásod ügyeit könnyedén otthonod kényelméből rendszereink segítségével. My WakeUp ügyfélfiókoddal könnyedén nyilvántarthatod és kezelheted vállalkozásod marketing, PR, HR és üzleti közösségi, valamint havi előfizetéseidet.