Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

Hol találom a megrendeléseim listáját?

A meg­ren­de­lé­se­id lis­tá­ját és annak téte­les néze­tét a My Wake­Up fió­kod­ban meg­je­le­nő “Ren­de­lé­se­im” menü­pont alatt talál­ha­tod. Az ezután meg­je­le­nő olda­lon lis­tá­ba szed­ve, idő­ren­di sor­rend­ben talá­lod az összes leadott meg­ren­de­lé­sed. A lis­ta egy­aránt tar­tal­maz­za az elő­fi­ze­té­se­ket, jegye­ket, ter­mé­ke­ket és szol­gál­ta­tás, vala­mint meg­ren­de­lé­se­ket is.

Min­den egyes meg­ren­de­lé­sek­hez a rend­szer a sor ele­jén fel­tün­te­tett módon auto­ma­ti­ku­san tár­sít egy ren­de­lés­szá­mot, amely egy hash­tag-ből és öt szám­jegy­ből áll. Azt köve­tő­en a ren­de­lés dátu­ma, fize­tés álla­po­ta, vala­mint a ren­de­lés össze­ge és a ren­de­lés­ben leadott termékek/szolgáltatások darab­szá­ma.

A sor végén meg­je­le­nik egy “Meg­te­kin­tés” gomb, amely­re rákat­tint­va sok­kal rész­le­te­sebb leírást, és téte­les lis­tát kap­hatsz ren­de­lés­ről.

Maradt még kérdésed?

Keresd fel ügyfélszolgálati kollégáinkat, akik a lehető leghamarabb a legjobb tudásuk szerint válaszolják meg a kérdéseidet.

Online ügyintézés a WakeUp-nál!

Intézd vállalkozásod ügyeit könnyedén otthonod kényelméből rendszereink segítségével. My WakeUp ügyfélfiókoddal könnyedén nyilvántarthatod és kezelheted vállalkozásod marketing, PR, HR és üzleti közösségi, valamint havi előfizetéseidet.