Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

Milyen tartalmakat tehetek közzé a vállalati profilokról és hogyan?

A WakeUp Network hálójába tartozó közösségi média oldalak, csoportok számos külső adminisztrátor és moderátor bevonásával működhetnek. Ha van hozzáférésed valamelyik oldalhoz és jogosult vagy a vállalat nevében közzétenni információkat, akkor van pár alapszabály, melyeket mindenképpen be kell tartanod!

Kommunikáció az oldal nevében

Mindenekelőtt azt tartsd szem előtt, hogy ha a vállalati oldalról indítasz kommentet, vagy teszel közzé posztot, akkor nem csak a saját nevedben nyilatkozol, hanem az egész vállalat nevében jelensz meg.

  • Ha hozzászólást írsz, akkor mindig a vállalat nevében T/1 személyben „mi” tedd meg.
  • Arra kérünk, hogy ha kommentet hagysz, akkor mindenképpen írd mögé a keresztneved egy kettős kereszttel ellátva, például: #Elek. Erre azért van szükség, mert bár a Facebook a háttérben mindig rögzíti, hogy ki írta a hozzászólást a nyilvánosság előtt csak a vállalat neve jelenik meg.
  • Mindig légy udvarias, ne írj le sarkos nézőpontokat anélkül, hogy egyeztettél volna a WakeUp Network kollégáival vagy adminisztrátorokkal. A közlésed mindig támaszd alá forrással.
  • Általánosságban a kommunikációban tegező hangvételt használunk, ha erre nincs lehetőség akkor közömbös formulát alkalmazunk, amely se nem tegez, se nem magáz.

Posztok megosztása a vállalati oldalakon

Lehetőséged van a vállalati oldalak nevében az oldalakon tartalmakat elhelyezni. Ezek a tartalmak kizárólag az oldal profiljához és arculatához illő anyagok lehetnek, melyekhez Canva sablonokat a WakeUp Social Team – Telegram csoportban adunk meg.

  • Megoszthatod a WakeUp Network kapcsolati hálójába tartozó oldalak tartalmait az oldalakon, beleértve azokat az anyagokat, melyeket Te magad vagy más szerzők írtak.
  • A posztok oldalon való megosztásához használd a Meta Business Suite fiókodat és azon belül a Tervező lapfület. Megosztás előtt ellenőrizd, hogy más nem időzítette-e már be korábban ugyanazt a tartalmat, így elkerülhető a duplikált megosztás.
  • Arra kérünk, hogy ha tartalmat osztasz meg akkor jelöld meg annak szerzőjét, ha az elérhető. A megjelöléshez írj be egy „@” jelet és kezdd el begépelni a szerző nevét. Ügyelj rá, hogy ne a személyes oldalát jelöld meg a szerzőnek, hanem az üzleti oldalt – ha van. Amennyiben nem találod az oldalát akkor ellenőrizd, hogy az oldal, aminek nevében megosztani szeretnéd követi-e a megjelölendő oldalt – sok esetben csak akkor működik a megjelölés.

Posztok megosztása csoportokban a vállalati profilról

Hasonlóan a posztok megosztásához a vállalati oldalon ugyanazon általános leírások vonatkoznak a csoportokban való megosztáshoz is. Azonban a csoportokban való megosztásnál nem szükséges a Meta Business Suite használata, elegendő a Facebook oldalak (profilok) között történő váltás is.

Maradt még kérdésed?

Keresd fel ügyfélszolgálati kollégáinkat, akik a lehető leghamarabb a legjobb tudásuk szerint válaszolják meg a kérdéseidet.