Oldalaink fejlesztés alatt állnak, így jelenleg szolgáltatásaink még nem aktívak!

Hogyan tudom törölni a My WakeUp fiókom?

A My Wake­Up ügy­fél­fi­ó­ko­kat csak ügy­fél­szol­gá­la­tunk kérés ese­té­ben tud­ja töröl­ni. Ennek oka, hogy amennyi­ben ügy­fél­fi­ó­kod­hoz köt­he­tő­en tör­tént meg­ren­de­lést azt rend­sze­re­ink­ben jog­sza­bály­ban meg­ha­tá­ro­zott ide­ig tárol­ni kell. My Wake­Up ügy­fél­fi­ó­kod tör­lé­si kérel­mét elküld­he­ted nekünk az hello(kukac)wakeupnetwork.hu cím­re és kol­lé­gá­ink válasz­le­vél­ben tájé­koz­tat­nak a továb­bi teen­dők­ről és rész­le­tek­ről.

Maradt még kérdésed?

Keresd fel ügyfélszolgálati kollégáinkat, akik a lehető leghamarabb a legjobb tudásuk szerint válaszolják meg a kérdéseidet.

Online ügyintézés a WakeUp-nál!

Intézd vállalkozásod ügyeit könnyedén otthonod kényelméből rendszereink segítségével. My WakeUp ügyfélfiókoddal könnyedén nyilvántarthatod és kezelheted vállalkozásod marketing, PR, HR és üzleti közösségi, valamint havi előfizetéseidet.